top of page

Gelnagels zetten met Méanail.


Ik heb een tijdje geleden dit super leuke pakket van Méanail mogen ontvangen. Het bevat elk element om de mooiste gelnagels mee te creëren. Het is niet enkel leuk om met gelnagels rond te lopen, het toont ook nog eens super mooi!


In de volgende stappen leg ik jullie graag uit hoe je nu de perfecte gelnagels zet, met deze gelnagelkit van Méanail.


Voorbereiden van de nagels:

  1. De nagelriemen opzij duwen met een bokkenpootje.

  2. Om de nagellak beter te laten hechten, ga je best uw nagels polijsten met een polijstblok en vijlen om de gewenste vorm te geven.

  3. Stof van de nagels halen met een kwastje.

  4. Gebruik een cleaner om uw nagels te ontvetten.

En dan nu aan het werk!

  1. Breng een laagje primer aan en laat drogen aan de lucht.

  2. Breng een laagje base top coat aan en laat drogen onder de lamp

  3. Breng een laagje kleur naar keuze aan en laat drogen onder de lamp

  4. Dekt deze niet goed genoeg. Breng nog een laagje kleur aan ( niet teveel) en laat weer drogen onder de lamp.

  5. Wil je een extra dik laagje creëren? Breng nog een laag base top coat aan en laat weer drogen onder de lamp.

Et voilà that's it! Voelt goed eh, vind je niet? Je kan trouwens nog tot 6/08 meedoen aan de winactie op mijn Instagram! De winnaar van dit pakket zal 7/8 gekozen worden. Veel succes!


See you on my next post! ;)


18003524980325588.jpg

Hi, thanks for stopping by!

Ola señorita, welkom op mijn blog! Wat leuk dat je me hebt gevonden. Hopelijk bevalt het je een beetje en zie ik je hier vaker terug!

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page