top of page

Parfait By Tina

Ik heb deze super leuke producten mogen ontvangen van Parfait By Tina. Ik heb deze een tijdje uitgetest en wil graag mijn mening over de producten met jullie delen. ;)

Deep Cleansing Kit

Dit is echt een aanwinst voor in mijn beautystash! Het zijn super handige items om uw gezicht mee te reinigen. Het reinigt tot diep in de poriën en het voelt nog eens heerlijk aan om ermee over je gezicht te gaan.

Beauty blender

Ieders must-have voor het aanbrengen van de foundation! Het gaat super vlot en verdeelt de foundation mooi over het gelaat.

Handschoenen en sokken

Are you in voor een avondje me-time? Dan mag dit item zeker niet ontbreken. Het zijn handschoenen en sokken. Zowel voor hand- en voetverzorging. Het maakt uw handen en voeten super zacht. Ideaal om er nog van na te genieten!

Eyeliners

De eyeliner in de roze verpakking is niet zomaar een eyeliner. Het is een eyeliner waar uw nepwimpers aan blijven kleven. Dus GEEN extra lijm nodig, hoe cool is dat? Ikzelf gebruik geen nepwimpers, maar op de Instagram pagina van Parfait By Tina kan je hier een filmpje van terugvinden.


De eyeliner in de zwarte verpakking is een eyeliner die we allemaal kennen. Super handig om aan te brengen en blijf super mooi zitten doorheen de dag.

After sun

Jullie zullen denken After sun hebben we deze zomer niet nodig gehad, aangezien het geen zomer geweest is. Fout, het is net super belangrijk dat je u insmeert allereerst al met een zonnecrème en vervolgens met een After sun. De UV stralen zijn sterker dan we denken. Het laatste wat we willen is huidkanker. Deze ruikt ook nog eens super lekker en werkt verkoelend.

Micellair water

Het is een all in 1 cleanser voor zowel het gelaat als de ogen. Ideaal om alle make-up mee te verwijderen.

Day crème

Deze dagcrème zorgt voor een natuurlijke tan. Ik moet hier altijd goed voor oppassen aangezien ik een heel bleek huidtype heb. Deze bouwt rustig aan op en geeft niet gelijk die oranje kleur, wat vele zelf-bruiners wel hebben.

Body Peeling

Deze body peeling zorgt voor het loskomen en verwijderen van dode huidcellen. Uw huid voelt nadien zijdezacht aan! Love it!



Dankuwel voor het lezen van deze blog, wil je niets missen, laat dan zeker uw mailadres achter en blijf zo op de hoogte van mijn nieuwe blog posten! ;)


Instagram Parfait By Tina: https://www.instagram.com/parfait_by_tina/

Webshop Parfait By Tina: https://www.parfaitbytina.be/

18003524980325588.jpg

Hi, thanks for stopping by!

Ola señorita, welkom op mijn blog! Wat leuk dat je me hebt gevonden. Hopelijk bevalt het je een beetje en zie ik je hier vaker terug!

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page